在组件中停止LogicPlayer会报错

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Please confirm before reporting
  • Please confirm in advance that it is a problem with LogicToolkit and not with Unity itself, other assets, or the user's project.
  • Please confirm that the problem occurs in a project with the smallest possible configuration and clarify how to reproduce it.
  • Please check if it is described in Known Issues.

Information required to report a bug
  • Logic Toolkit version
  • Unity version
  • How to reproduce

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報告する前の確認のお願い
  • Unity本体や他のアセット、ユーザーのプロジェクト側による問題ではなくLogicToolkitの問題であることを事前に確認してください。
  • 可能な限り最小構成のプロジェクトで問題の発生を確認し、再現方法を明確にしてください。
  • 既知の問題に記述されているかを確認してください。

バグを報告するために必要な情報
  • Logic Toolkit バージョン
  • Unity バージョン
  • 再現方法

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We accept posts in languages ​​other than English and Japanese, but replies will be sent via machine translation.
Thank you for your understanding.
kvfreedom
Posts: 69
Joined: 2024/07/11 04:36

在组件中停止LogicPlayer会报错

Post by kvfreedom »

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caitsithware
管理人
Posts: 97
Joined: 2024/03/26 01:56

Re: 在组件中停止LogicPlayer会报错

Post by caitsithware »

感谢您的报告。
我检查并能够重现该问题,因此我将修复它。
类似的问题也可能发生在其他地方。
我们也会核实并纠正。

临时解决方案
  • 在代码编辑器中打开“Packages/Logic Toolkit/Runtime/Graph/Nodes/ExecuteNode.cs”
  • 在第71行添加以下代码

Code: Select all

if (!IsActive)
    return false;
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