InputComponent字段值不正确
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報告する前の確認のお願い
バグを報告するために必要な情報
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Thank you for your understanding.
Please confirm before reporting
- Please confirm in advance that it is a problem with LogicToolkit and not with Unity itself, other assets, or the user's project.
- Please confirm that the problem occurs in a project with the smallest possible configuration and clarify how to reproduce it.
- Please check if it is described in Known Issues.
Information required to report a bug
- Logic Toolkit version
- Unity version
- How to reproduce
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報告する前の確認のお願い
- Unity本体や他のアセット、ユーザーのプロジェクト側による問題ではなくLogicToolkitの問題であることを事前に確認してください。
- 可能な限り最小構成のプロジェクトで問題の発生を確認し、再現方法を明確にしてください。
- 既知の問題に記述されているかを確認してください。
バグを報告するために必要な情報
- Logic Toolkit バージョン
- Unity バージョン
- 再現方法
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InputComponent字段值不正确
1.3.0版本中,EvaluateComponent作为行为树的Decorator时InputComponent字段值不正确
- caitsithware
- 管理人
- Posts: 136
- Joined: 2024/03/26 01:56
Re: InputComponent字段值不正确
感谢您的报告。
我们已经修复了据信与您在今天发布的 1.3.1 版本中报告的错误相关的错误。
请更新并检查。
我们已经修复了据信与您在今天发布的 1.3.1 版本中报告的错误相关的错误。
请更新并检查。
Re: InputComponent字段值不正确
1.3.1仍然存在这个Bug
- caitsithware
- 管理人
- Posts: 136
- Joined: 2024/03/26 01:56
Re: InputComponent字段值不正确
临时解决方法如下。
- 在代码编辑器中打开 Packages/Logic Toolkit/Runtime/Serialization/ValueInjection.cs
- 在第79行添加以下代码
Code: Select all
HashSet<Type> visitedElements = new HashSet<Type>(); - 在第118行添加以下代码
Code: Select all
else if (stack.Contains(elementType) && visitedElements.Add(elementType)) { var list = new List<Type>(stack.Reverse()); var index = list.IndexOf(elementType); stack.Clear(); for (int i = 0; i < index; i++) { stack.Push(list[i]); } stack.Push(targetType); for (int i = index; i < list.Count; i++) { stack.Push(list[i]); } }
