Evaluate Graph Assetの編集画面が、Script生成後に表示されなくなる

Forum rules
Please confirm before reporting
  • Please confirm in advance that it is a problem with LogicToolkit and not with Unity itself, other assets, or the user's project.
  • Please confirm that the problem occurs in a project with the smallest possible configuration and clarify how to reproduce it.
  • Please check if it is described in Known Issues.

Information required to report a bug
  • Logic Toolkit version
  • Unity version
  • How to reproduce

=======

報告する前の確認のお願い
  • Unity本体や他のアセット、ユーザーのプロジェクト側による問題ではなくLogicToolkitの問題であることを事前に確認してください。
  • 可能な限り最小構成のプロジェクトで問題の発生を確認し、再現方法を明確にしてください。
  • 既知の問題に記述されているかを確認してください。

バグを報告するために必要な情報
  • Logic Toolkit バージョン
  • Unity バージョン
  • 再現方法

=======

We accept posts in languages ​​other than English and Japanese, but replies will be sent via machine translation.
Thank you for your understanding.

Post a reply

Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode is ON
[img] is ON
[url] is ON
Smilies are ON

Topic review
   

Expand view Topic review: Evaluate Graph Assetの編集画面が、Script生成後に表示されなくなる

Re: Evaluate Graph Assetの編集画面が、Script生成後に表示されなくなる

by caitsithware » 2025/01/17 11:11

ご報告ありがとうございます。
確認して修正いたします。

Evaluate Graph Assetの編集画面が、Script生成後に表示されなくなる

by Yumineko » 2025/01/17 06:31

何度も申し訳ございません。
Evaluate Graph Assetの編集画面にて、ノードを作成してScriptGeneratorが走った後、「Logic object is not selected.」の表示になり、再度Evaluate Graph Assetを選択しても、Editボタンを押しても表示されなくなります。

別のアセットを選択後に再度選択するか、一度ウィンドウを閉じると改善されるようです。

Logic Toolkit バージョン:1.6.8
Unity バージョン:6000.0.33f1

Top